V poplavi raznih informacijskih rešitev, ki so navadno precej drage, težko izberemo takšno, ki je primerna za nas. Google nam s svojimi »storitvami v oblaku« nudi ogromno aplikacij, ki jih lahko koristimo pod lastno spletno domeno in jih uporabimo kot učinkovito spletno pisarno.
Najsodobnejše storitve e-pošte, koledarjev in aplikacij za takojšnje in neposredno sporočanje za učinkovitejše komuniciranje.
Več prostora; Do 50-krat več (od povprečnega) prostora na uporabnika.
»Spam« filtriranje in boljša preglednost (arhivi, iskalniki)
Dostop iz katerega koli računalnika ali mobilne naprave; Potrebujete le spletni brskalnik (npr. Firefox, Internet Explorer, Google Chrome ali druge).
Shramba dokumentov, prezentacij, preglednic, videov in spletnih mest za učinkovitejše sodelovanje.
Nič več e-poštnih prilog; Sočasna uporaba dokumentov in sledenje spremembah v dokumentih.
Sodelujte varno in enostavno z vsemi uporabniki (Windows, Mac in Linux).
Dostop do vsebine iz katerega koli povezanega računalnika ali mobilnega telefona. BlackBerry® in Microsoft® Outlook™ interoperabilnost.
Google Apps™ aplikacije; Znižajte IT stroške in povečajte produktivnost zaposlenih – prihranite.
Brez posebne strojne ali programske opreme; Google skrbi za strežnike, vi se osredotočite na poslovanje vaše organizacije.
Nobenih težav z nadgradnjami; Vedno na voljo najnovejša različica.
99,9% razpoložljivost strežnikov in Visoka varnost; Popolna skladnost s standardom SAS 70 Type II, Vaši podatki so varni in vedno na voljo.
Google Apps ali Googlova spletna pisarna pomaga vsem vrstam podjetij ne glede na velikost, industrijo ali lokacijo prihraniti čas in denar ter pomaga izboljšati varno medsebojne poslovanje. Gre za skupek zanesljivih varnih spletnih aplikacij, ki so na voljo kjerkoli poslujete.
Na voljo je osnovni paket Google Apps™ za podjetja, ki ga lahko nadgradite z Google Vault (naprednim arhivranjem in shranjevanjem podatkov):
Google Apps™ za podjetja | |
---|---|
Posebnost | Neomejeno št. uporabnikov. Na voljo napredne funkcije. |
Cena licence | brezplačen 30-dnevni preizkus* 40 € / uporabnik / leto |
Gmail™ prostor | 25 GB + 5 GB (drive) / uporabnik |
Poslovni Gmail™ poslovna e-pošta z lastno domeno (ime@mojadomena.com) |
10 GB skupnega prostora + 500 MB / uporabnika |
Google Video™ prostor | 3 GB / uporabnik |
Orodja za sporočanje GMail™, Calendar™, Sites™, Docs™, Talk™ |
da |
Poslovne funkcije BlackBerry® in Microsoft® OutlookTM interoperabilnost. |
da |
Poslovne varnosti SSO (single sign on), SSL varna povezava, gesla po meri, visoka varnostna zaščita, »spam« filtriranje |
da |
Podpora in zanesljivost 99,9 % razpoložljivost delovanja strežnikov s SLA jamstvom, 24x7 podpora uporabnikom. |
da |
Google Vault - napredno in varno arhiviranje dodatna varnost in arhirviranje zaupnih podatkov |
Google Apps™ za podjetja + 40 € / uporabnik / leto |
* Možnost ugodnega zakupa dodatnega prostora v "oblaku"; za shrambo dokumentov, videov in slik (od 20 GB do 16 TB / uporabnika).
Poiščite odgovore na najpogostejša vprašanja podjetij o storitvah Google Apps™. Če odgovora tu ali drugje na naši spletni strani ne najdete, nas kontaktirajte.
Pri Google-u so želeli čimbolje oceniti, kaj je pomembno za nemoteno in zdravo poslovanje podjetij. Zato so k sodelovanju pri zasnovi Google Apps™ povabili številna podjetja. Ugotovili so, da podjetja iščejo poceni, zanesljivo in varno spletno rešitev za sporočanje in orodja za napredno sodelovanje, ki bi podpirala njihove poslovne izzive. Če tudi vaše podjetje potrebuje takšne rešitve, potem je Google Apps™ idealna rešitev za poslovanje v vašem podjetu.
Poslovni izzivi s katerimi se spopada Google Apps™:
In na kakšen način Google Apps™ rešuje te poslovne izzive?
Google Apps™ je gostišče spletnih rešitev, kar pomeni, da lahko do Google Apps™ dostopate kadarkoli in kjerkoli imate internetno povezavo. Verjetno ste že slišali, da te vrste spletnih rešitev imenujejo tudi "Software-as-a-Service" in "Cloud Computing". To so računalniški modeli, ki zagotavljajo IT storitve, do katerih je uporabnikom dostop omogočen preko interneta ("storitve se nahajajo v oblaku"), brez dodatne programske opreme.
Za lažje razumevanje lahko ta model primerjamo z modelom, ko ljudje in podjetja zaupamo upravljanju električne energije drugim, namesto, da si jo v svojih domovih in pisarnah generiramo sami.
Z uporabo Google Apps™ se vaši podatki in aplikacije strežejo iz Googlovih varnih, prilagodljivih in zanesljivih podatkovnih centrov. Google gradi svoje podatkovne centre sam, kar mu omogoča najnižje cene za strežniško infrastrukturo v svetu, posledično pa se ti prihranki prenašajo na Google Apps™ stranke. Vaše podjetje se lahko znebi stroškov infrastrukture in naporov, ki so potrebni za nemoteno delovanje sistemov in se osredotoči na bolj strateške IT rešitve.
Google Apps™ je spletni sistem, kar pomeni, da so lahko vaši zaposleni produktivni kjerkoli in kadarkoli, saj so jim Google Apps™ storitve dostopne iz katerega koli računalnika in celo preko »pametnih« mobilnih telefonov.
Google Apps™ združuje skupek najboljših Google aplikacij za poslovno sporočanje in sodelovanje ter vključujejo Gmail™, Google Talk, Google Calendar, Google Docs in Google Sites.
Verjetno že imate izkušnje z uporabo katere od navedenih aplikacij z vašim uporabnik@gmail.com računom. Vendar kljub podobnosti, aplikacije v sklopu Google Apps™ Premier Edition vsebujejo naslednje dodatne lastnosti:
Google Apps™ je namenjen vašemu poslovanju
Za vpis v Google Apps™ uporabljate ‘log-in’ ime z lastno domeno oz. domeno podjetja – torej namesto klasičnega e-mail naslova uporabnik@gmail.com lahko vsak izmed uporabnikov-zaposlenih dobi lasten e-mail naslov v stilu uporabnik@podjetje.com. V Google Apps™ je vgrajena IT administrativna nadzorna plošča, kjer sistemski administrator dodeljuje pravice in ima popoln nadzor nad vsemi uporabniškimi računi znotraj domene.
Okrepljene poslovno usmerjene funkcije
Google-ovi razvojni inženirji neprestano širijo nabor brezplačnih Google aplikacij, vzporedno pa se posebaj posvečajo razvoju Google Apps™ aplikacijam, ki so usmerjene bolj poslovnim uporabnikom. Navajamo samo nekaj lastnosti, ki jih za razliko od brezplačnih Google aplikacij omogočajo Google Apps™:
V Google-u razumejo, da morajo zaposleni občasno delati tudi zunaj svojega delovnega prostora, posledično morajo nositi s seboj tudi veliko službenih podatkov, ki so jih prisiljeni shranjevati na razne prenosne nosilce podatkov (CD/DVD, USB,…). To privede do strah vzbujajočega dejstva, da so podatki veliko bolj izpostavljeni kraji ali njihovi izgubi.
Zato jemljejo varnost in zasebnost podatkov uporabnikov Google Apps™ zelo resno. Varnost je namreč jedro Google DNK. Google-ovi produkti so s pomočjo ekipe vodilnih svetovnih IT strokovnjakov s področja informacij, aplikacij in varnosti, ustvarjeni zelo premišljeno. Infrastruktura je zgrajena iz tisoče identičnih sistemov s strojno opremo ‘po meri’, ki temelji na Linux platformi ‘po meri’. Vsi Google Apps™ podatki so večkratno shranjeni v t.i. primarnih in ‘backup’ podatkovnih centrih v ‘real-time’ verziji. Izvajajo tudi redne varnostne preglede s strani tretjih oseb in SAS 70 revizije.
V varnost Google Apps™ okolja tudi Google zaupa popolnoma, saj jih tudi sami uporabljajo za hrambo vseh korporativnih podatkov podjetja.
Prav tako ne pozabite naslednjega:
Google Apps ponujajo odlično alternativo ostalim poštnim storitvam. Nekaj razlogov zakaj je tako:
Ni nujno. Plačate samo v primeru, ko število uporabnikov preseže vplačano število uporabniških računov. Takrat je potrebno plačati za dodatne uporabniške račune. Ko delavec zapusti podjetje in ga nadomesti nov, se odstrani staro uporabniško ime in ustvari novega. Ker so podatki starega uporabniškega računa med postopkom brisanja izgubljeni je priporočljivo pred brisanjem, podatke prenesti in arhivirati.
Ne. Plača se samo uporabniške račune, ki uporabljajo Google Apps storitev. Posredovanje sporočil je vgrajeno v Google Apps in tako na voljo vsem uporabnikom. Sporočila je možno posredovati tudi uporabnikom, ki ne uporabljajo Google Apps storitve. Posredovanje sporočil v kombinaciji s poštnimi filtri omogoča tudi sprejemanje sporočil na naslove uporabnikov, ki ne obstajajo v storitvi Google Apps.
Ne. Za uporabo Google Apps ne potrebujete nobene strojne ali programske strežniške opreme. Vse kar potrebujete je odjemalec s katerim dostopate do svojih podatkov, ki so varno shranjeni na Google-ovih strežnikih. Vaš odjemalec je lahko spletni brskalnik, POP3/IMAP klient (Outlook, Thunderbird...), mobilni telefon...
Da. Arhiviranje sporočil (data retention) je plačljiva storitev, ki je na voljo uporabnikom Premier različice Google Apps.
Da. Vzpostavi se storitev Google Apps na primarni domeni, ostale domene se nato dodajo kot sinonimi.
Da. S pomočjo aplikacije Google Sites (vključena v Google Apps) je možno ustvariti interna spletišča, dostopna samo uporabnikom Google Apps kot tudi javna spletišča.
Da. Več informacij o tem je na voljo na spodnjih povezavah.
Blackberry: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78882 in http://www.google.com/mobile/blackberry/mail
iPhone: http://www.google.com/mobile/apple
Windows Mobile: http://www.google.com/mobile/winmo
Google Apps ravno tako omogoča sinhronizacijo ostalih storitev (imenik, koledar, sporočila) v telefon. Za več informacij o tem preberite http://www.google.com/mobile/default/sync.html
Da. Google Apps preverja dohodna sporočila in preprečuje dostavo sporočil, ki vsebujejo potencialno škodljivo vsebino. Več o tem si lahko preberete na naslovih:
Da. V Google Apps lahko uvozite vsa vaša dosedanja sporočila, kontakte in koledarske zaznamke.
Da. Možen je prenos sporočil, kontaktov, koledarskih zaznamkov. V primeru, da prestopate na Google Apps Premier lahko po končanem prenosu uporabniki še naprej uporabljajo Outlook za dostop do svojih sporočil, kontaktov in koledarskih vnosov.